struktur

Idag var det först historiaprov på morgonen. Hade endast pluggat lite efter skolan dagen innan, men antikens Grekland är något som har fascinerat mig sedan jag var liten så jag kände mig ändå hyfsat säker. Efter skolan satt jag kvar med tre grabbar från klassen och pluggade. Vi lämnade lokalerna vid larmningsdags; klockan halv nio. Därefter begav jag mig hemåt till Klövervägen, diskuterade Kanon med gammelmorfar och därefter körde jag ett HIIT-pass i källaren. Imorgon ska den argumenterande texten i svenska in och efter skolan ska jag repa med både skolensamble och bandet. På fredag har nämligen Meeting Mander spelning på Broder Tuck och jag är så spänd och excited. 
Hittade en gammal bild från nian jag aldrig lagt upp tidigare:
 
 

Kommentarer
Postat av: Andréa

Åh du är så himla fin :(

2013-10-14 @ 22:04:03
URL: http://kaptenensplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0