Cookie Funk Dough

Tvåornas projektarbete "Rytmus Melodifestival" är i full gång och ikväll var jag och såg på ena halvan av tävlande. Jag blir så otroligt stolt över att gå i en skola fylld med så många talanger. Är  dessutom mäkta imponerad över vad alla har lyckats åstadkomma den korta tiden vi har haft på oss (om man nu jämför med den riktiga melodifestivalen). Imorgon är det min grupps (vi kallar oss Mother Funkers) tur och jag blev nervös redan idag bara av att se mina kamrater uppträda. Vår låt heter "Cookie funk dough" och grundidén var att skriva ett recept på funk. Vilket jag ärligt talat kan säga att det har blivit. Add some sugar to the groove, a cup of butter to the move, mix it all and make it smooth. Jag är så otroligt taggad inför imorgon att jag kommer ha svårt för att ens stänga ögonen. Aaahmaagad, but I have to get my beauty sleep. Imorgon kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0