En liten sjukling


Min Eliot kom hem från det exotiska landet (landet där bananerna böjs må hända) i torsdags kväll. Jag spenderade fredag-lördag med honom och även hans familj ett tag. Eliot, dina systrar är hur coola som helst och alla kids som springer runt är så söta att jag får diabetes. Efter en tids tittande på The Voice begav vi oss till Fredrik där vi roade oss själva med Bioshock och facebooth. Jag dör när jag tänker tillbaka på hur Fredrik ser ut som en liten tumme. Nåväl, jag har haft det jättemysigt och det var så skönt att träffa hjärtevännen igen. För stunden är jag snuvig och har halsont, men jag lyssnar till Thorstens goda råd OCH RESER MIG IGEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0